Identitatea vizuală Gurmet a cuprins un logo simplu și sofisticat, care combină elemente vegane cu o notă gourmet. Logo-ul include o ilustrație stilizată a unei furculițe ce face parte din corpul textului - simbol care sugerează prospețimea și naturalețea ingredientelor.
Paleta de culori este inspirată de ingredientele naturale și vibrante ale bucătăriei vegane: tonuri de verde proaspăt pentru a comunica prospețime, rafinament și calitate. Font-urile folosite, elegante și curate, sugerează calitatea și atenția la detalii. Am optat și pentru ilustrații suplimentare pentru a adăuga un element artistic și personal la identitatea vizuală. Acestea se regăsesc pe cărțile de vizită, foile cu antet, dar și pe mapele de prezentare.
S-a urmărit ca această identitate vizuală să transmită o combinație de eleganță, prospețime și angajament față de alimentația vegană de cea mai înaltă calitate și sperăm că în acest demers, am atins toate cerințele pe care compania le-a setat în brieful de creație.